Deklaracja Dostępności
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do http://bipops.siemysl.pl .
- Data publikacji strony internetowej: .
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Brak audiodeskrypcji dla filmów i animacji, brak napisów dla niesłyszących przy materiałach z dźwiękiem.
W rozwiązaniu planowana jest nowa wersja strony – aktualizacja w toku.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Oświadczenie sporządzono dnia: .
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: .
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Agnieszka Bany – Kierownik OPS Siemyślu, e-mail: ops-kierownik@siemysl.pl , telefon: 94 35 88 239.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu (np. odczytanie dokumentu). Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w sposób alternatywny, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę. Po wyczerpaniu procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich .
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Placówka mieści się w budynku Urzędu Gminy. Aktualnie brak jest podjazdu dla wózków przy głównym wejściu; planowane dostosowania architektoniczne.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Ośrodek nie posiada własnego tłumacza języka migowego, istnieje natomiast możliwość kontaktu mailowego i telefonicznego.
Liczba wyświetleń: 407
Źródło informacji: Agnieszka Bany - Kierownik OPS
Data źródła: 2023-03-31 00:00
2025-03-27 11:13 Edycja zawartości - Ewa Paszko