WYMAGANE DOKUMENTY DO ZAŁATWIENIA SPRAWY
-
Wniosek o wydanie Zachodniopomorskiej Karty Seniora195 KB
Jak uzystać kartę?
Kto może się ubiegać:
Senior – mieszkaniec gminy Siemyśl, który ukończył 60 rok życia
Wymagane dokumenty
1) Wniosek o wydanie Zachodniopomorskiej Karty Seniora
2) Dokument potwierdzający tożsamość
Miejsce złożenia wniosku
Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl w dniach: od poniedziałku do piątku od godziny 8:15 do godziny 13:45.
Jednostka odpowiedzialna – osoba do kontaktu
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu – Patrycja Pańka – referent ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego – pokój Nr 16, telefon 94 35 88 347.
Opłaty
Karta wydawana jest bezpłatnie na czas nieokreślony.
Termin załatwienia sprawy
Do 30 dni.
Sposób załatwienia sprawy
W przypadku odmownego rozpatrzenia wniosku o wydanie Karty nie przysługuje żaden tryb odwoławczy.
Podstawa prawna:
- Uchwała Nr XXXVIII/517/14 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 30 września 2014 r. w sprawie programu „Wojewódzkiego Programu Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej na lata 2014-2020 pn. Region dla Rodziny”,
- Porozumienie Partnerskie Nr ROPSIII/1/15 zawarte w Szczecinie w dniu 05.08.2015 r. pomiędzy Województwem Zachodniopomorskim a Gminą Siemyśl.
Dodatkowe informacje
Posiadacz Karty uprawniony jest do korzystania ze stałych, tymczasowych, świątecznych lub okazjonalnych ulg i uprawnień wymienionych na stronie Zachodniopomorska Karta Rodziny | Region dla Rodziny (wzp.pl)
Liczba wyświetleń: 143
Źródło informacji: Patrycja Pańka - referent
Data źródła: 2024-02-12 09:52
2024-02-12 10:04 Edycja zawartości - Patrycja Pańka